LEVERING

Hoe lang duurt de gemiddelde leveringstermijn?

Indien wij uw bestelling voor de middag ontvangen, wordt ze onmiddellijk gecodeerd. De artikelen die op voorraad zijn worden normaliter de dag na bestelling of ten laatste binnen de 48 uur na bestelling door de transporteur bij u geleverd.

Hoeveel bedragen de transportkosten binnen België?

Wij rekenen geen transportkosten aan voor bestellingen van meer dan 125 € excl. BTW en excl. aanbiedingen.

Bij bestellingen van minder dan 125 € excl. BTW, wordt er een transportkost van 10 € aangerekend.

Bij gedeeltelijke levering worden de transportkosten slecht één enkele keer aangerekend.

Hoeveel bedragen de transportkosten naar het buitenland?

De transportkosten liggen tussen 20€ tot 35€ indien u op voorhand betaald (cheque of overschrijving).

Wat zijn de formaliteiten om mijn pakketje te ontvangen?

Ontvangst van het pakketje vereist een handtekening en dus moet er iemand aanwezig zijn. De goed leesbare handtekening is het bewijs dat u de staat van de zending gecontroleerd heeft en nagekeken heeft dat het aantal ontvangen pakketjes overeenstemt met het aantal vermeld op het leveringsdocument.

Wij leveren op het adres dat voor u het beste past, zelfs indien dit een ander adres is dan het facturatieadres.

In uw pakketje vindt u de factuur waarop vermeld staat wat er zich in het pakketje bevindt, wat u toelaat de geleverde hoeveelheid en de gefactureerde prijs na te kijken. Indien van toepassing, vermeldt de factuur eveneens de artikelen die op een later tijdstip geleverd worden.  

Wenst u informatie over de leveringstermijn van uw bestelling of is er probleem met de levering?

Voor standaardproducten bel naar het nummer 081.56.78.58 voor België of 0032.81.56.78.58 voor het buitenland. 

Voor investeringsproducten bel naar het nummer 081.56.78.58 voor België of naar 0032.81.56.78.58 voor het buitenland.


TERUGZENDING VAN PAKKETJES

Hoe een product terugsturen? 

Gelieve vooraf contact met ons op te nemen om de noodzaak van deze terugzending na te gaan (op het nummer 081/56.78.58 voor België en op 0032/81.56.78.58 voor het buitenland) aangezien terugzending van goederen rechtstreeks via de firma verloopt en niet via onze commerciële vertegenwoordigers.

Dit geldt ook voor de na-verkoop.

Gelieve onze verkoopsvoorwaarden aandachtig te lezen.

Indien u een fout gemaakt heeft in uw bestelling, kan u de goederen op uw kosten terugsturen en u ontvangt vervolgens een kredietnota zodra de goederen bij onze firma zijn aangekomen. Opmerking: steriel materiaal wordt nooit teruggenomen.

De terugzending van het product kan ook via onze transporteur verlopen. Neem contact met ons op en wij vragen hem om bij u langs te komen voor de afhaling van het pakketje waarop ons adres correct vermeld staat. Voor deze dienst wordt 15 € aangerekend, maar dit is wel de veiligste manier om producten terug te sturen aangezien de transporteur bij terugname van het pakketje zijn handtekening moet plaatsen bij u en wij onze handtekening moeten plaatsen bij aflevering van de goederen.

Hoe kan ik investeringsproducten opsturen voor herstelling?

Gelieve vooraf contact met ons op te nemen om de noodzaak van deze terugzending na te gaan (op het nummer 081/56.78.58 voor België en op 0032/81.56.78.58 voor het buitenland) aangezien de na-verkoop rechtstreeks via de firma verloopt en niet via onze commerciële vertegenwoordigers. Dit geldt ook voor terugzending van pakketjes.

Wij garanderen de herstelling van alle producten die bij ons worden aangekocht of die wij verdelen. Deze dienst (met inbegrip van transportkosten) wordt aangerekend tenzij uw aankoop nog onder garantie valt, in dat geval zijn enkel de transportkosten te uwen laste.

Verzending van investeringsproducten dient te gebeuren in de originele verpakking en met verzekering van hun waarde.

Normaal werken wij samen met een transporteur die per pakket een verzekering van 1% van de waarde ervan aanrekent.

Indien u weigert deze verzekering te betalen, dient u hiervoor vooraf een schriftelijke kwijting aan ons te bezorgen.